Čtyřiadvacátého ročníku oblíbeného spotřebitelského programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2024 se zúčastnilo a o přízeň zákazníků bojovalo 221 produktových novinek od 168 firem, spotřebiteli vybraných vítězů bylo pak celkem 66. Odkolek je jedním z nich.

Výsledky letošního marketingového programu Volba spotřebitelů vyhlásila společnost ATOZ Marketing Services na slavnostním galavečeru 13. června v O2 universum v Praze. Partnerem akce byla jako již tradičně společnost NIQ. Ta shromáždila a zpracovala výsledky unikátního průzkumu. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc českých respondentů.

Odkolek uspěl se svým máslovým pletencem s medem.

 Medově vláčný pletenec od Odkolka je přesně to po čem touží váš mlsný jazýček k snídani nebo ke svačině. Díky receptuře má pletenec bohatý objem a je upečen jen z těch nejkvalitnějších ingrediencí. Každý kus je navíc opravdový originál, protože výrobek naši pekaři pletou pouze ručně.