V roce 2022 český pekařský trh zaznamenal malé zemětřesní. Způsobili jsme ho my redesignem tradiční značky Odkolek, kdy jsme přišli nejen s novým logem, ale i s líbivými nadčasovými obaly a vyladěnou komunikací. A nyní tento redesign slaví úspěch v podobě výhry trofeje Zeleného delfína za 3. místo v Marketérovi roku 2022.
Soutěž Marketér roku je pravidelně vyhlašována Českou marketingovou společností a každoročně se do ní přihlašují desítky velkých i menších společností ze všech odvětví. Letošní ročník se vyhlašoval již standardně v Klub Lávka v Praze. Celým večerem provázel moderátor Karel Voříšek, který ke konci programu předal ocenění za 3. místo Martinu Dolskému řediteli marketingu za komplexní re-design tradiční značky Odkolek včetně nového loga, komunikace, výrobků i kampaně.
„Úžasné třetí místo v této prestižní soutěži potvrzuje, že nově nastavený směr značky Odkolek je správný a velké poděkování patří všem kolegyním a kolegům, kteří se na tom každý den podílejí.“ hrdě uzavírá Martin Dolský.

Čtěte dále
Další zajímavé články
Tradiční pečivo z české pšenice
Výrobky našich značek Odkolek i Delta pečeme v českých pekárnách a pouze z pšenice, která vyrostla…

Velikonoční sortiment
Už jen pár týdnů nás dělí od velikého svátku, který slaví stovky milionů lidí po celém…

Plundrové záviny oceněny Českou chuťovkou
O prázdninách uvedené na trh a již nyní sbírají ceny. O jakých výrobcích to mluvíme?…… O…